هدایت به بالای صفحه

صفحه شخصی حجه الاسلام محمد رحیمی

کارت بانکی

توجه  توجه  مواظب کارت بانکی تان باشید !!                             https://cdn.gobankingrates.com/wp-content/uploads/2017/06/0-MAIN-CreditCard-psphotograph-GettyImages-460404779.jpg

کارت بانکیم رو به فروشنده دادم و با خیال راحت منتظر شدم تا کارت بکشه،
ولى در کمال تعجب، دستگاه پیام داد :
"موجودى کافى نمیباشد! "
امکان نداشت، خودم می دونستم که اقلا سه برابر مبلغى که خرید کردم در کارتم پول دارم.

با بیحوصلگى از فروشنده خواستم که دوباره کارت بکشه و این بار پیام آمد:
"رمز نامعتبر است".

این بار فروشنده با بیحوصلگى گفت :
آقا لطفا نقداً پرداخت کنید، پول نقد همراهتون هست؟
فکر کنم کارتتون رو پیش موبایلتون گذاشتین کلاً سوخته...

در راه برگشت به خانه مرتب این جمله ى فروشنده در سرم صدا میکرد؛
"پول نقد همراهتون هست"؟


خدایا...
ما در کارت اعمالمان کارهاى بسیارى داریم که به امید آنها هستیم مثلا عبادت هایى که کردیم ، دستگیرى ها و انفاق هایى که انجام دادیم و ... .

نکند در روز حساب و کتاب بگویند موجودى کافى نیست و ما متعجبانه بگوییم :
مگر میشود؟ این همه اعمالى که فکر می کردیم نیک هستند و انجام دادیم چه شد؟؟
و جواب بدهند :
 اعمالتان را در کنار چیزهایى قرار دادید که کلاً سوخت و از بین رفت... !

کنار «بخل»
کنار «حسد»
کنار « ریا»
کنار «بى اعتمادى به خدا»، کنار «دنیا دوستى»  و ...

نکند از ما بپرسند :
نقد با خودت چه آورده اى؟ و ما کیسه‌هایمان تهى باشد و دستانمان خالى... .

خدایا !
از تمام چیزهایى که باعث از بین رفتن اعمال نیکمان می شود به تو پناه می بریم .

۲ لایک :)
لایک
زیبا بود....

ارادتمند

جالب بود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره من
طلبه حـوزه علمیـه قـم ، مبلّغ مجـازی دفتر تبلیـغات اسلامـــی قم
استفاده از مطالب این وبلاگ ، با ذکر منبع بلامانع است. محمد رحیمی